سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر دوستش خُرده گیری کند [و بخواهد مو را از ماست بکشد]، دوستی اش گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
تصفیه آب و فاضلاب ، اتوماسیون و مانیتورینگ صنعتی، ابزار دقیق

دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی

دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی

 

کشور آلمان جزء اولین کشور هایی می باشد که اقدام به طراحی سیستم تصفیه آب به روش اسمز معکوس کرده است، دستگاه تصفیه آب آلمانی از ابتدای سال 1996 گسترش و پیشرفت بسیار زیادی کرده و می توان گفت که کشور آلمان جزء بهترین تولید کننده های دستگاه تصفیه آب در انواع تصفیه آب خانگی، تصفیه آب نیمه صنعتی و تصفیه آب صنعتی می باشد.

 

در آلمان شرکت های بسیاری در زمینه تصفیه آب فعالیت دارند به طوری که محصولات تصفیه آب آلمانی به بیش از 9 میلیون رسیده است. که این محصولات شامل انواع فیلتر یخچال و فیلتر تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی و... می باشد.

 

آیا دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی در ایران وجود دارد؟

 

دستگاه تصفیه آب آلمانی در کشور ما برخلاف تصور خیلی افراد در کشور ما وجود دارد اما زمان زیادی نیست که شاهد دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی در ایران هستیم . البته دستگاه تصفیه آب صنعتی آلمانی ، سالهاست که در ایران وجود دارد و برخی از شرکتها ، در برخی برندهای دستگاه تصفیه آب آلمانی مشغول فعالیت هستند .

 

دستگاه تصفیه آب خانگی که در تمامی جهان استفاده میشود با روش اسمز معکوس عمل میکند، دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی نیز با روش اسمز معکوس عمل میکند. به طور کل صنعت تصفیه آب آلمانی را میتوان یکی از پیشرو ترین کشورهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب شناخت.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی اکوسافت ECOSOFT

دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی

 

بر خلاف تصور بسیاری از شهروندان باید گفت که دستگاه تصفیه آب آلمانی در ایران وجود دارد.شرکت های فعال در زمینه تصفیه آب ابتدا اقدام به واردات دستگاه تصفیه آب صنعتی کردند و با گسترش میزان آلودگی آب آشامیدنی دستگاه تصفیه آب خانگی را نیز به ایران وارد کردند. در حال حاظر دستگاه تصفیه آب آلمانی اکوسافت (ECOSOFT) جزء بهترین دستگاه تصفیه آب آلمانی در ایران به حساب می آید.

 

از مزیت های دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی نسبت به دیگر دستگاه ها میتوان به کیفیت بالا و طراحی زیبای آن اشاره کرد.

ازمعایب دستگاه تصفیه آب آلمانی می توان به قیمت بالای آن نسبت به دیگر دستگاه تصفیه آب تاوانی، چینی و کره ای اشاره کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی آلمانی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط شرکت فنی مهندسی آمیتیس 95/5/11:: 4:7 عصر     |     () نظر