سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
تصفیه آب و فاضلاب ، اتوماسیون و مانیتورینگ صنعتی، ابزار دقیق

دلایل نیاز و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب خانگیبدون شک یکی از ضروری ترین و در عین حال سودمندترین کالاهایی است که می تواند در منزل شما وجود داشته باشد. اگر هنوز هم نسبت به منافع این محصول ، به نتیجه نرسیده اید ، در ذیل چند دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را ذکر نموده ایم :

 

-آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی به مراتب گوارا تر و با کیفیت تر از آب لوله کشی بوده و عاری از هرگونه کلر و ماده شیمیایی دیگر است.

 

-تصفیه آب خانگیبا فیلتر کردن بیش از 2100 نوع آلاینده درست قبل از مصرف آب ، کلیه ناخالصی ها و آلاینده های محلول در آب ، نظیر: نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کادمیوم و ... را از آب حذف کرده و در نتیجه این مواد مضر وارد بدن شما و فرزندانتان نمی شود.

 

-نوشیدن آب خالص و گوارای خروجی از دستگاه تصفیه آب خانگی توسط کودکان شما ، باعث بهبود واکنش های ذهنی و فیزیکی آنها شده و نشاط بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد.

 

-آب تصفیه شده  ، باعث افزایش رشد موها و طراوت و شادابی آنها شده و از ریزش موها جلوگیری می کند.

-دستگاه تصفیه آب خانگی، یک کارخانه کوچک و مجهز در منزل شماست که آب سالم تولید می کند و هزینه های آن به مراتب از تهیه آب معدنی کمتر و کیفیت آب تولید شده توسط آن ، از آب معدنی بسیار بهتر است.

-با حذف کلر و محصولات فرعی آن از آب شهری با استفاده از تصفیه آب خانگی ، خطر ابتلا به سرطان روده و سرطان مثانه و همچنین خطر ابتلا به انواع بیماری های گوارشی تا حد زیادی کاهش میابد.

-نوشیدن آب سالم و پاکیزه ، خطر ابتلا به بیش از 20 درصد از بیماری ها را به طور کامل از بین برده و منجر به سلامتی بیشتر شما و فرزندانتان می شود.

 

 

-دستگاه تصفیه آب خانگی علاوه بر تامین آب آشامیدنی ، آب پاکیزه و سالم برای پخت و پز را نیز تامین می کند.



نوشته شده توسط شرکت فنی مهندسی آمیتیس 95/2/21:: 4:35 عصر     |     () نظر